Новости

Сёння тэма прафілактыкі насілля стаіць вельмі востра не толькі ў адукацыйным асяроддзі, але і перад бацькамі навучэнцаў, у соцыуме ў цэлым. Асабліва актуальная гэтая тэма для навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.

З прычыны той ці іншай ступені парушэння іх псіхічнага развіцця, паражэнняў цэнтральнай нервовай сістэмы спецыфічнымі становяцца не толькі ўспрыманне і паводзіны навучэнцаў, але і іх здольнасць адрозніваць бяспечныя паводзіны ад небяспечных (у плане адносін з навакольнымі людзьмі), адсутнасць умення своечасова прасіць дапамогі і навыку адрозніваць свае эмоцыі.

Апошнім часам назіраецца значны рост дзяцей дашкольнага ўзросту, якія маюць парушэнні маўлення, у прыватнасці агульнае недаразвіццё маўлення (АНМ).

Пад агульным недаразвіццём маўлення разумеюць маўленчыя расстройствы, у выніку якіх парушана развіццё ўсіх кампанентаў маўленчай сістэмы, якія адносяцца да яе сэнсавага і гукавага боку, пры захаваным інтэлекце і слыху. У выніку недаразвіцця маўлення дзіця апынаецца ва ўмовах сацыяльнай дэпрывацыі, з-за чаго засваенне сацыяльнага вопыту праходзіць з цяжкасцямі, спецыфічным шляхам адбываецца засваенне эмацыянальнага слоўніка.

Сёння педагогі ўсё часцей звяртаюць увагу на выкарыстанне розных інавацыйных метадаў навучання, каб зрабіць урокі больш інтэрактыўнымі і займальнымі. Адзін з такіх метадаў — скрайбінг.

Скрайбінг — гэта спосаб візуалізацыі інфармацыі з дапамогай камбінавання тэксту і малюнкаў. Ён дазваляе навучэнцам графічна прадставіць складаныя канцэпцыі і працэсы, якія вывучаюцца на ўроках біялогіі. Гэты метад актыўна стымулюе візуальнае мысленне, развівае навыкі сінтэзу і арганізацыі інфармацыі, а таксама садзейнічае больш глыбокаму засваенню матэрыялу.

Кариес – без преувеличения самое распространенное заболевание: редко какой счастливчик не посещал стоматолога. О базовых правилах ухода за зубами и правильной гигиене полости рта – в материале корреспондента агентства «Минск-Новости».

Калі на вуліцы сонечна, побач — каханыя людзі, фінансы «не спяваюць рамансы», справы «клеяцца», а прафесійныя задачы вырашаюцца, мы адчуваем сябе задаволенымі і нават шчаслівымі. То-бок, у нашым арганізме выпрацоўваюцца так званыя гармоны шчасця — нейрамедыятары, якія адказваюць за прыўзняты эмацыйны стан.